פיתוח המערך: ד"ר נועם סרי סמנכ"ל חינוך וחברה-רשת דרכא
שלב ראשון-הכנה להתנסות
המורה משתף במסך את הדימוי הבא (או לחלופין את זה, או את זה). יש לבקש מהתלמידים לעיין בפרטי הדימוי ולנסות לבדוק באופן רגשי ראשוני לאלו מהפרטים הם מתחברים ולאלו - פחות.
שלב שני -התנסות
אפשרות ראשונה-בחירת התלמידים במצב איתו הם מזדהים
המנחה מבקש מכל תלמיד לבחור את הדמות שמייצגת את האופן שבו הוא מרגיש באותו היום או את האופן שבו הוא מרגיש בכתה או את האופן שבו הוא מרגיש ביחס ללימודי המקצוע או כל שאלה אחרת.
אפשרות שניה-בחירת התלמידים במסך שיתופי
יש להעלות את הציור לאתר Teamimg ולהזמין את התלמידים לכתוב באמצעות 'נקודות חמות' סמוך לציור שהם מזהים איתו. ניתן לקרוא על הכלי הזהכאן.
שלב שלישי - עיבוד
בסיום המשימה על המנחה לבחור תלמיד, אפשר להשתמש בגלגל שמות תלמידים ראותפריטפדגוגיה דיגיטליתאו לחילופין לבחור שם תלמיד באקראי על ידי המנחה. לפי האפשרות הראשונה-התלמידים משתפים במספר של הדמות, לפי האפשרות השנייה-כולם יכולים לראות לפי 'הנקודות החמות' במה הם בחרו. המנחה יכול להתייחס בסוף או במהלך הדיון ואף להזמין תלמידים להתייחס לדברי חבריהם.