ששת הימים ושבעת השערים-חדר בריחה וירטואלי/רשת דרכא

                                     פיתוח המערך :מאיר אביטן-רשת דרכא 

 קישור לחדר בריחה

קישור לתלמידים:

https://deck.toys/zmw-cvcn-xwt



קובץ פתרון המשימות לחדר בריחה:  

:פתרון ורקע חדר בריחה יום ירושלים.pdf

רציונל

מסע וירטואלי בשערי ירושלים דרך אגדת "ששת הימים ושבעת השערים" שכתב יצחק נבון לאחר מלחמת ששת הימים, אגדה דמיונית זו הייתה פרי עיסוקו בכתיבה בצד פעילותו הפוליטית והחברתית. האגדה מתארת פולמוס בין שערי ירושלים, מי מהם ראוי שדרכו ייכנסו חיילי צה"ל אל העיר העתיקה. 

הפעילות:

יש לשלוח לתלמידים את הקישור הבא של חדר הבריחה:


תלמידים מקבלים את החלון הבא:

לוחצים על החלון המודגש בכחול : 

לוחצים  על   Sign in as Guest Student

רושמים שם פרטי ומתחילים למלא את המשימות.

רקע לפעילות :

"ששת הימים ושבעת השערים" שכתב יצחק נבון לאחר מלחמת ששת הימים, אגדה דמיונית זו הייתה פרי עיסוקו בכתיבה בצד פעילותו הפוליטית והחברתית. האגדה מתארת פולמוס בין שערי ירושלים, מי מהם ראוי שדרכו ייכנסו חיילי צה"ל אל העיר העתיקה.

ניתן להיכנס לקישור בארכיון המדינה בו תלמידים מגיבים לסיפור של יצחק נבון.

https://www.archives.gov.il/chapter/six-days-seven-gates-and-children/



להלן תשובות לחדר בריחה ששת הימים ושבעת השערים 

:פתרון ורקע חדר בריחה יום ירושלים.pdf

על התלמידים לענות על המשימות ולבצע את הפתרונות. 

התלמיד שמסיים אמור לכתוב פתק בכותל, כך תדעו שהוא הצליח לעבור את כל המשימות.

או שתבקשו שהתלמידים שירשמו את הפתרונות שעזרו להם כדי להתקדם שלב.

תלמיד לא יכול להתקדם שלב ללא פתרון המשימות

------------------------------------------------------------------------------------------

הרשמה לתוכנה deck ושליטה על פעילות הכיתה 

אפשרות נוספת היא להיכנס כמשתמש חדש לתוכנה : https://deck.toys/login/

להירשם לתוכנה, ואז לחפש במאגר את הפעילות ששת הימים ושבעת השערים

להעתיק אותה לחשבון שלכם, לשלוח את הקישור החדש לתלמידים ובכך תוכלו לעקוב אחר פעילות התלמידים שלכם.