פיתוח המערך :מאיר אביטן-רשת דרכא
קישור לתלמידים:
קובץ פתרון המשימות לחדר בריחה:
רציונל
מסע וירטואלי בשערי ירושלים דרך אגדת "ששת הימים ושבעת השערים" שכתב יצחק נבון לאחר מלחמת ששת הימים, אגדה דמיונית זו הייתה פרי עיסוקו בכתיבה בצד פעילותו הפוליטית והחברתית. האגדה מתארת פולמוס בין שערי ירושלים, מי מהם ראוי שדרכו ייכנסו חיילי צה"ל אל העיר העתיקה.
הפעילות:
יש לשלוח לתלמידים את הקישור הבא של חדר הבריחה:
תלמידים מקבלים את החלון הבא:
לוחצים על החלון המודגש בכחול :
לוחצים על Sign in as Guest Student
רושמים שם פרטי ומתחילים למלא את המשימות.
רקע לפעילות :
"ששת הימים ושבעת השערים" שכתב יצחק נבון לאחר מלחמת ששת הימים, אגדה דמיונית זו הייתה פרי עיסוקו בכתיבה בצד פעילותו הפוליטית והחברתית. האגדה מתארת פולמוס בין שערי ירושלים, מי מהם ראוי שדרכו ייכנסו חיילי צה"ל אל העיר העתיקה.
ניתן להיכנס לקישור בארכיון המדינה בו תלמידים מגיבים לסיפור של יצחק נבון.
https://www.archives.gov.il/chapter/six-days-seven-gates-and-children/
להלן תשובות לחדר בריחה ששת הימים ושבעת השערים
על התלמידים לענות על המשימות ולבצע את הפתרונות.
התלמיד שמסיים אמור לכתוב פתק בכותל, כך תדעו שהוא הצליח לעבור את כל המשימות.
או שתבקשו שהתלמידים שירשמו את הפתרונות שעזרו להם כדי להתקדם שלב.
תלמיד לא יכול להתקדם שלב ללא פתרון המשימות
------------------------------------------------------------------------------------------
הרשמה לתוכנה deck ושליטה על פעילות הכיתה
להירשם לתוכנה, ואז לחפש במאגר את הפעילות ששת הימים ושבעת השערים
להעתיק אותה לחשבון שלכם, לשלוח את הקישור החדש לתלמידים ובכך תוכלו לעקוב אחר פעילות התלמידים שלכם.