לאחר שכל התלמידים כתבו את תשובותיהם על הלוח המשותף, המורה יבקש מהם לגרור את התשובות לשאלה הראשונה לצד אחד של הלוח ותשובות לשאלה השנייה לצדו השני של הלוח. (כדאי להשתמש בפורמט "קנבאס",כדי שהתלמידים יוכלו לגרור את התשובות)
יתנהל שיח במליאה על תשובות התלמידים:(10 דק')
המורה: כאשר אנו מבררים את הסיבות להעתקות, חוזרות כמילות קסם המילים: הצלחה, רצון להצליח, חשיבות תעודת הבגרות. מהי באמת הצלחה? המורה: אני אחלק אתכם לקבוצות קטנות (5 משתתפים) כל אחד בתורו יספר בקבוצה סיפור מחייו שהרגיש שהצליח-מה גרם לו להרגיש שהצליח?
יש לבחור נציג שידווח במליאה על הגורמים שהועלו בקבוצה כהצלחה.
לאחר הדיווח של נציגי הקבוצות על הגורמים לתחושת ההצלחה, המורה ישאל:
האם הצלחה היא התוצאה או התהליך?
מה גרם לכם לחוש הצלחה? התמודדות, התגברות, חוסן, התמדה
האם העתקה במבחן וקבלת ציון גבוה נחשבת להצלחה במבחן? האם היא איננה הונאה אישית?
המסר: הצלחה היא מסע של עשייה עקבית לעבר מטרה משמעותית שהגדרתי מראש, הצלחה נמצאת בדרך שאנחנו עוברים יום יום, שעה שעה. ההצלחה נמצאת בדרך, הצלחה נמצאת בטיפוס על ההר ולא בפסגה. הצלחה היא מקום לבוא ממנו ולא מקום להגיע אליו. מי שאנחנו הופכים להיות, בדרך לכל מטרה שהצבנו לעצמנו, זהו הפרס הכי גדול של ההצלחה. הצלחה נמצאת במסע עצמו ולא במטרה הסופית.