[פעילות בכיתה] בשיעור זה ננסה לעמוד עם תלמידנו על משמעות וחשיבות מושג הסליחה בחיינו, הן מצד מבקש הסליחה והן מצד הסולח.
קרא עוד[פעילות בכיתה] בשיעור זה ננסה לעמוד עם תלמידנו על משמעות וחשיבות מושג הסליחה בחיינו, הן מצד מבקש הסליחה והן מצד הסולח.
קרא עוד[פעילות בכיתה] בשיעור זה ננסה להבין מהי משמעות של וידוי, מה כוחו של ציבור באמירת וידוי ומה יחסנו אנו לנושא.
קרא עוד[פעילות בכיתה] בשיעור זה התלמידים ידונו במושג "אחריות" ויקשרו בינו לבין יום הכיפורים, תוך הבנת משמעות המושג לגביהם ובנוסף התלמידים יקבלו עידוד לעריכת חשבון נפש פרטי.
קרא עוד[פעילות מתוקשבת] בשיעור זה התלמידים יערכו הכרות עם מנהגי החג השונים של תלמידי ותלמידות הכיתה ועם ההיבט החברתי של יום כיפור,תוך מתן משמעות אישית ליום כיפור.
קרא עוד[פעילות מתוקשבת] בשיעור זה נדון באופן עמוק במושג הסליחה באמצעות היכרות עם עיבוד חדש לפיוט המפורסם הלקוח ממחזור התפילה ''יעלה תחנוננו''.
קרא עוד[פעילות בכיתה] ימי הסליחות מזמנים פתח לבחון את תהליך הסליחה, בדרך כלל נדרשת בקשת הסליחה במרחבים שבין אדם לאלוהים ובין אדם לחברו. בשיעור זה נבחן מרחב שלישי, פחות מדובר - המרחב המשפחתי, בין הורים וילדים.
קרא עוד[פעילות בכיתה] התבוננות בעמדת הנפש ביום הכיפורים, על הרצף שבין יראה לשמחה.
קרא עוד[פעילות בכיתה] לימוד המציג את המימד הארעי של הישיבה בסוכה, ואת משמעותו.
קרא עוד[פעילות בכיתה] בשיעור זה נדון בערך השוויון בחג הסוכות, תוך הדגשת חשיבותו והטמעתו בקרב אזרחי מדינת ישראל באשר הם.
קרא עוד